Тема.
Швидко полічи від 0 до 10.
Цілі. Під час
змагань між командами перевірити в учнів вміння проявляти кмітливість і винахідливість.
Розкрити в учнів творче мислення, перевірити рівень засвоєння знань і уміння застосовувати їх у невідомих завданнях ,і ситуаціях.
Особливу увагу приділити розкриттю нестандартного завдання в межах10.
Виховувати в учнів бажання швидко і цікаво працювати; дружність і повагу один до одного.
Розкрити в учнів творче мислення, перевірити рівень засвоєння знань і уміння застосовувати їх у невідомих завданнях ,і ситуаціях.
Особливу увагу приділити розкриттю нестандартного завдання в межах10.
Виховувати в учнів бажання швидко і цікаво працювати; дружність і повагу один до одного.
Обладнання:
наочний матеріал; математичні картки; збірник логічних задач.
Зміст уроку
І. Організаційний
момент уроку.
Девіз:
Думати – швидко
Відповідати – чітко.
Щоб до цілі всім дійти,
Командам в дружбі перемогти!
II. Повідомлення теми і мети уроку. Представлення команд:
І команда – "Совенята" – 10
учн.
II команда –
"Левенята" – 10 учн.
Завдання 1. Гра " Хто швидше
." 1
бал
В хаотичному порядку на партах
розкидані картки з числами від 1 до 10.
По команді учні повинні зібрати весь числовий ряд від 1
до 10.
Завдання 2. 2
бали
Участь приймають по
одному представнику з команди.
Які числа "випали" з числового
рядка?
0, 1,..., 3, 4,..., 6, 7,..., 9, 10. 0, 1, 2,..., 4,
5,..., 7, 8,..., 10.
Завдання 3. З бали
Участь приймають по 6 учнів з кожної
команди.
До кожного числа дібрати " стільки
ж ".
3 = ... 2
= ...
5 = … 1 = …
4 = ...
6 = ...
7 = … 8 = …
9= … 3 = …
10 = … 10
...
Завдання 4. 4 бали
Потрібно встановити
закономірність і знайти числа, які треба записати
замість квадратиків:
2, 4, 6, . ,
. 1,3,5, , . .
Завдання 5. 5 балів
Участь приймають по 5 представників з команди.
Скласти і записати приклади за
допомогою математичного доміно:
Завдання 6. 6 балів
На дощці накреслені два
прямокутники.
За допомогою однієї додаткової лінії потрібно поділити
прямокутники:
1 команді, щоб утворились два однакові квадрати;
2
команді, щоб
утворились два однакові трикутники.
Завдання 7. 7 балів
У виразі 1...2...3...4...5 замість
крапок поставте знаки "+" та "–" так, щоб після виконання
дій отримати число 5.
/1 + 2 + 3 + 4 – 5 = 5/
Завдання 8. 8 6алів.
З кожної команди приймають участь по 3 представники.
Заповніть цікаві квадрати так , щоб сума була 10.
3
|
||
4
|
||
3
|
3
|
||
4
|
||
3
|
Завдання 9. 9
балів
За опорними схемами, скласти і
розв'язати задачі на знаходження суми:
І – Було
–
ІІ –
? Купили –
Стало
– ?
Приймають участь капітани команд.
Завдання 10.
Розв'язок логічних задач:
1. Горіло 7 свічок. Дві свічки погасили, а решту –
залишили освічувати кімнату.
Скільки свічок
залишилось?
/Залишилось 7 свічок./
2. У школу йшло 5 хлопчиків, назустріч їм - 3
хлопчики. Скільки дітей йшло у школу?
/ 5 хлопчиків/
З. Як поділити три
яблука між трьома учнями так, щоб одне яблуко
залишилось у кошику?
/ Одне яблуко віддати з кошиком./
4.
Летіли дикі качки . Одна серед двох і троє вряд.
Одна спереду і двоє ззаду. Одна ззаду
і двоє попереду.
Скільки всього летіло качок? / 3 /
5.– Михайлик , скільки ти наловив рибок?
–
Якщо впіймаю хоч одну та ще чотири на додачу, то матиму п'ять.
Скільки рибок вже є
у Михайлика
/ Жодної /
6. 10 гномиків вишикувались для гри.
Білосніжка викликала шостого гномика. Скільки
гномиків залишилось у шерензі? /9/
За кожну правильно розв'язану задачу
команді додається 1 бал.
Підсумуючи всі одержані командами
бали, можна визначити переможця. Хто з команд набере
найбільшу кількість балів, той і є переможцем
конкурсу КВК.
Немає коментарів:
Дописати коментар